Daglig post

DetDaglig posti 1938. I dag har den den samme besked mod asylansøgere.
Du skal dreje det for at vinde det
Halvt
Ikon media.svg
Stop presserne!
Vi vil have billeder
af Spider-Man!
  • Journalistik
  • Aviser
  • Alle artikler
Ekstra! Ekstra!
  • WIGO World
DetDaglig postfører med overskriften 'Everything Is Fine: Fear It, Fear It.'
-At Mitchell og Webb ser ud

Det Daglig post (akaHader mail,Dagligt mislykket,Daglig Heil,Dagligt stønn,Crazy Mail, og så videre) er en reaktionær højrefløj tabloid klud maskeret som en ' traditionelle værdier 'middelklasseavis, der på mange måder er den næst værste af Britisk tagrendepresse (kun Rupert Murdoch 's Solen er værre). DetPosthar været så konsekvent dårlig, at Orwell kaldte dem udHyldest til Catalonientil støtte Åben . DetPosthar også berygtet støttet Oswald Mosley og fascisme .


DetDaglig poster for Storbritannien, hvad New York Post er til Forenede Stater og hvad Drudge-rapport er til Internet : for at sige, sladret tabloid ' journalistik 'for dem der ikke kan fordøje alvorligt nyheder , med en flip Vingemøtrik redaktionel holdning. Ligesom Daily Express , forsøger det at fremstå mere eksklusivt og respektabelt end de britiske tabloider med rød top, selvom det undertiden går ind for det fulde forsidebillede eller overskriftskarakteristik for populistisk klude. Det er også berygtet for sin hyppige chikane af enkeltpersoner, hadkampagner rettet mod forskellige minoriteter (med fokus på Muslimer ) og forsætligt bedrager og lyver for sine læsere.

Meget af dets indhold er designet til at udløse læsernes limbiske systemer, så artikler genererer stærke følelser af had, frygt, vrede, tristhed, afsky og lejlighedsvis lykke (normalt fordi en hvid middelklasseperson har gjort noget pænt eller killinger). Ligesom ørred i en opdrætdam venter læserne påDaglig postfor at kaste den næste historie til dem om ne'er-do-wells, der smirrer, skrøbelige kvinder i træningsdragter, der ryger uden for retten (hvor de står over for anklager om beruset overfald eller fordelsbedrageri), brune mennesker og assorterede udlændinge, der gør de ting, de gør, lefties kampagne om noget, eller arbejderklassefolk hygger sig på en ikke-godkendt måde. Derefter bryder læserskaren ud i en skummende raseri, der hurtigt aftager, når de venter på den næste historie. Men raseriet aftager ikke helt; det efterlader en resterende vrede, der simrer i baggrunden og kræver en anden udløsningshistorie for at lade den koge igen.

Indhold

Historiske præstationer

DetDaglig postblev grundlagt i 1896 af Lord Northcliffe (dengang almindelig Alfred Harmsworth), som samlede et avisimperium, som også omfattedeThe Daily Mirror,Tiderne, detSunday Times, Observatøren ,Søndag afsendelseogAftennyhederne; hans bror Harold Harmsworth (senere Lord Rothermere) fik en bestemmende andel i 1922 efter hans død. Papirets faktiske kontrolevne blev først synliggjort den 16. april 1912, da den kørte overskriften '' Titanic Sænket. Intet liv tabt. Kollision med et isbjerg. Største skib i verden. 2.358 Bor i fare. Rush of Liners til undsætning. Alle passagerer taget af. ' Sammenlign dette med overskriften New York Herald den 15. april 1912, 'The Titanic Sinks med 1.800 om bord; Kun 675, hovedsagelig kvinde og børn, reddet '

Det var under ejerskab af Lord Rothermere, at det i 1924 opnåede en vis berømmelse ved at offentliggøre Zinoviev brev , til forfalsket dokument som angav, at britiske Kommunister planlagde voldelig revolution . Dette havde en betydelig indflydelse på resultatet af parlamentsvalget fire dage senere, hvilket resulterede i nederlag for Arbejderpartiet . Dette er grunden til, at nogle mennesker henviser til kluden somForgers 'Gazette.


I løbet af 1930'erne blev denDaglig postvar sympatisk med tysk og Italiensk fascisme , som Rothermere var venlig med begge Adolf Hitler og Benito Mussolini . En artikel af Rothermere trykt i avisen rosede også den britiske leder af fascisterne Oswald Mosley for 'lyd, sund fornuft , Konservativ doktrin. ' Samt at bruge meget tid på diplomati med fascister var Lord Rothermere også optaget af en mislykket ordning at blive konge af Ungarn , så hans søn Esmond tog en stadig større rolle i aviserne i 1930'erne.



Til gengæld overtog 3. Viscount Vere Harmsworth i 1970. På trods af papirets moralisering om andres private liv, Vere var en ivrig kvindelig og socialt samvær og nød et åbent ægteskab med skuespillerinden Beverly Brooks , kendt som 'Bubbles' Rothermere, indtil hendes død i 1992. I 1998, da hans nye koreanske kone viste sig for meget for ham, blev den afdøde Vere erstattet af hans søn Jonathan, den nuværende ejer og 4. vismægt Rothermere. Trods påstået patriotisme , den 3. viscount var blevet en skat eksil i Frankrig , og hans søn fortsætter med at kræve 'ikke-dom' skattestatus som æresfranskmand.


I 1971 absorberede den sit stallkamerat, TheDaglig skitse, en populistisk højreorienteret tabloid, hvorfra det forrige bredarkDaglig posttog sine mere sensationelle moderne elementer.

I 2014 Rupert Murdoch 's News Corporation, som også ejer trashy tabloids, anklagede den australske online - udgave afDaglig postaf plagiering .


I november 2018 tildelte ABC Australias Media Watch-program en hel udsendelse tilDaily Mail Online 's masseplagiering af andre journalisters arbejde og dens virkning på indtægterne og den løbende levedygtighed for andre aviser.

Synspunkter

Racist offentligt, så du behøver ikke være.
—Russell Howard,Mock the Week
En rigtigDaglig postForside. Vidste du, at sorte har 18 flere børn end middelklassen hvide mennesker og også Kate Moss har endnu flere sko?

DetPostbetragtes normalt som den længste- ret af alle britiske aviser og tabloider, der konkurrerer om dette sted med Daily Express . Selvom nogle af de rødtopede tabloider måske smider mere ekstreme retorik , deres laddish holdning betyder ofte, at de ikke bliver taget for alvorligt. Nedenfor dokumenteres deres mest kendte holdning, men deres mål inkluderer Romani-folk , den arbejdende, Young People Today, den offentlige sektor, den BBC (som fuldt ud Fox News stil, det står har en stærk liberal bias ), og enhver til venstre for Norman Tebbit .

Uanset niveauet af moderering er læserkommentarer en uendelig kilde til underholdning som et sted, hvor misantroper, kvindelige kvinder , racister og konspirationsteoretikere samles for at sprøjte deres vrøvl, formodentlig fordi hver eneste person i deres liv er fuldstændig træt af at høre deres vrede og sure synspunkter. At starte en erklæring med 'Ingen tvivl om ...' betyder, at noget, der ikke er sket (og aldrig vil ske i virkelige verden ) vil helt sikkert ske i deres syende fantasi: 'Ingen tvivl om, at der vil være minareter på Westminster Abbey inden for 5 år'. '' Det vil uden tvivl snart være ulovligt at ønske nogen god jul. '' Ingen tvivl om, at enhver, der forsvarer sig mod indbrudstyver, vil blive fængslet for livet inden længe. Og så videre. Efter den vellykkede opsætning af onlineversionen afDaglig post, blev der oprettet en Facebook-side, tilsyneladende for læsere frustreret over, at kommentarmoderatorer undertiden fjernede de mest mundskummende racistiske kommentarer. Læs ikkeDaglig postFacebook kommenterer, hvis du ønsker at bevare enhver tro på den menneskelige natur.

Anti-immigration

Se hovedartiklen om dette emne: Ulovlig indvandring

DetPost's redaktionelle holdning kan ikke skelnes fra British National Party (BNP) politikker. DetPostskylden på europæiske Union og europæisk indvandring til Storbritannien for økonomisk krise og undrer sig over, hvorfor folk stemmer på BNP. Det kan lide at tilskynde sine læsere mod mindretal med sensationelle overskrifter om fordelene, som indvandrere får og den trussel, de udgør for den britiske kultur og sikkerhed (næsten altid baseret på løgne).


Det er usædvanligt sjældent, at hovedoverskriften ikke er knyttet til asylansøgere eller 'farlige' udlændinge på en eller anden måde, uansetsammenhængaf historien. Sådan er tilfældet med Mahira Rustam Al-Azawi, som ellers bare ville være endnu et tilfælde af langvarig bedrageri, hvis det ikke var forPostskrånende mod hende som en Irakere asylansøger.

På trods af at de tror sig være den sidste bastion af engelske værdier, viser Daily Mail ofte en meget dårlig forståelse af både Englands sprog og geografi. Kort, der skyndte sig at skabe en historie, har ofte byer komisk markeret på det forkerte sted, ofte ud ad hundreder af miles. I 2016 beskrev en historie om motorvejen til Holy Island i Nordsøen den som at krydse 'Tyne-floden', kun 60 miles ude og den forkerte vandtype. De næsten daglige artikler om raseri eller fatale trafikulykker indeholder ofte sætninger som 'han anvendte sine pauser', 'på trods af at han fastklemte på sine pauser' og 'han blev set at bryde hårdt'; og i et tilfælde brugt 'brudt' som fortidsspænding af bremsen.

DetPostudtrykker også lejlighedsvis antiamerikansk synspunkter. Den ovennævnte foretrukne europæiske statsmand kaldte engang OS en 'mongrel nation', ogPosthar sjældent været uenig i denne stemning. Et bemærkelsesværdigt eksempel opstod den 5. september 1956 i en kommentar til filmenBlackboard Jungle, den første med et rock-and-roll soundtrack. Og hvad gjorde denPost's redaktionelle forfatter tænker på filmen og rock-and-roll? Ingen tvivl om, at de ville have foretrukket Pat Boone hvis han ikke også var en af ​​de grimme kolonier.

Religion

Mens videnskabelige undersøgelser har vist, at 73% af den britiske befolkning ikke rigtig gider noget om det religion , detPostviser sig selv som det sidste bastionforsvar i 1400 år i Storbritannien kristen værdier. De står trodsigt over for begge muslim og ateist trussel, som når den onde Beeb besluttede at fjerne det gode og rette AD og BC til fordel for DET HER og ECB ... undtagen der intet af den slags faktisk skete. BBC bruger begge dele, men redaktøren for religionsafsnittet på webstedet besluttede, at BCE og CE var mere passende religiøst neutrale udtryk i tråd med BBCs upartiskhed snarere end dens formodede ateistiske bias. DetPostgik endda så langt som unødvendigt at antyde, at det var en muslimsk mand, der gik videre til sin egen dagsorden. I det væsentlige, som alle religiøse fundamentalister og politisk frynser grupper, denPostfortolker simpelthen faktisk neutralitet have en bias modsig selv , snarere end at se sine egne fordomme og præferencer for, hvad de er.

For nylig dogPosthar været ganske understøttende af ateistiske påstande som påstanden om, at Jesus ikke eksisterede, og endda offentliggjort en persons påstand om denne sag.

Anti-velfærd

I de sidste par år harPosthar været den førende stemme i dæmoniserer nogen der hævder sociale ydelser af en hvilken som helst grund (skønt det er helt uvidende om, at den statspension, der modtages af ca. 15 millioner mennesker, er en social fordel), hvilket har vist sig at give anledning til stigmatisering hos flertallet af ægte sagsøgere og modvirker mennesker, der muligvis har brug for hjælp til at søge det . 'Enlige mødre', i årtier en afDaglig post's mange mål for læsernes had er altid uansvarlige, dovne og 'løse', medmindre de er middelklasse, i hvilket tilfælde enkeforhold eller bliver opgivet af en mand for sin sekretær i banken, hvor han arbejder, er tilladt som en undskyldning (komplet med triste ansigtsbilleder og mange sympatiske kolonnetommer).

Pro-Brexit

Selv om disse dageDaglig poster voldsomt euroskeptisk , dette var ikke altid dets redaktionelle holdning. Faktisk var papiret i løbet af 1930'erne en stor fan af en forenet europæisk superstat . På grund af en forværring af Storbritanniens forhold medPost's foretrukne europæiske statsmand var papiret tvunget til at vende sin holdning til spørgsmålet temmelig pludselig i slutningen af ​​1939.

Vold i medierne

På trods af at han i mange år har højlydt kæmpet mod fiktiv vold i film og videospil, vil dets websted Mail Online på en given dag indeholde adskillige videoer af voldelig død: industrielle eksplosioner, selvmordsbombere, politiskydninger, forfærdelige nedbrud, fald fra høje steder, arbejdere knust af udstyr, mord med kniv eller pistol eller noget andet, som praktikanter har fundet, mens de trawler internettet for blodigt indhold.

Så sent som i 1980'erne brugte Daily Mail oversøiske historier om usædvanlig død eller skade som morsomt fyldstof, indtil selv læsere begyndte at klage. En kinesisk motorcyklist, der blev dræbt efter at have styrtet ned i et stort hul i vejen, blev rapporteret på en komisk måde, fordi han, som læserne antydede, ikke var britisk (aka han ikke så hvid ud). Tilsvarende ville billeder af døde og døende blive udskrevet uden spørgsmål, hvis ofrene så fremmed ud, og især hvis de ikke var hvide europæere, når en større følsomhed ville blive vist, hvis ofrene så hvide ud. Efter et terrorangreb i Nairobi i 2019 var der kritik af Mail Online og andre for at vise ligene af ofre, fordi de var sorte og ikke hvide; dog i 2019 foretog Mail Online ingen sådan forskel og ville vise næsten alle billeder af døde kroppe, som de kunne få.

Sundhed

Kræft

DetPoster kendt for at være besat af farer fra sundhedsskrækkelser (som f.eks Andrew Wakefield kontrovers) til pædofile. Med kræft, denPosthar fundet muligvis sit største aktiv i forsøg på at skræmme sine læsere til at lave en masse skør lort. Blandt de ting, som papiret hævder atårsagkræft (baseret på ' videnskabelig 'forskning) er mundskyl, oralsex , Pringles, Facebook og kaffe . På den anden side,kurfor kræft inkluderer tofu , vaccinen mod gul feber, ketchup og kaffe. Der er behov for forsigtighed ved fortolkning af artiklerne, da meget af beviset blandes med vrøvl. Nogle ting, såsom mundskyl indeholdende alkohol, øger faktisk risikoen for kræft - hvis du er en alkoholiker, der ekstraherer alkoholen fra mundskyl for en brummer.

For de terminalt forvirrede, somPoster undertiden inkonsekvent om emnet, en næsten tilstrækkelig fuld oversigt over alt, der helbreder og forårsager kræft, er tilgængeligt på webstedet 'Kill or Cure' og påDaglig postOnkologisk projekt.

HPV

Se hovedartiklen om dette emne: HPV-vaccine

I april 2009 bemærkede videnskabsbloggeren Martin Robbins under håndtaget 'The Lay Scientist' en interessant uoverensstemmelse i politik forDaglig post. På den britiske udgave, kendt for sine skræmmende historier om sundhed, var der et krav om at stoppe den obligatoriske administration af HPV-livmoderhalskræftvaccinen. Dette er fair nok og forventes afDaglig post, som disse mennesker vil gå imodnogenmedicinsk behandling givet væk gratis. Et underliggende tema var mistanken om, at unge piger, der fik vaccinen, straks blev promiskuøse, da de var blevet befriet for frygt for at få HPV, en del af det mangeårige puritanske verdensbillede, der ligger til grund for meget af Daily Mails indhold.

Dog på Irsk udgave, var der en kampagne for at 'rulle vaccinen ud nu!' kræver, at regeringen straks udsteder det, som i Irland, vil det ikke blive udstedt så frit som i Storbritannien. Som denDaglig postogIrsk Daily Mailejes af de samme mennesker og har den samme (påståede) redaktionelle holdning, dette var ikke tilfældet med The Guardian siger en ting ogExpressensiger en anden. Dette har ført til, at folk erklærer, atPost's sande holdning er 'uanset hvad regeringen er for, er vi imod.'

Cannabis og skizofreni

Se de vigtigste artikler om dette emne: Marijuana woo og Skizofreni

I oktober 2011 blev denDaglig postudskrev en artikel, der hævdede 'Bare EN cannabis fælles kan bringe videre skizofreni såvel som skadelig hukommelse . ' Dette førte til Dorothy Bishop, professor i neurovidenskab ved Oxford University og tildelteDaglig postdet ' Orwellian Prisen for journalistisk vildfarelse, 'for det, hun kaldte' den værste vildledning af en videnskabelig artikel i en national avis. '

Presseklagenævnet nægtede at undersøge det, selvom det er værd at bemærke artiklens forfatter, Paul Dacre, var formand for PCC Editors 'Code of Practice Committee på det tidspunkt. Kort efter at have vundet Prof. Biskops 'pris',Dagligt mislykketgjorde intet for at rette forkert fremstilling, skønt de ændrede 'forårsager skizofreni' til 'forårsager episoder svarende til skizofreni.'

Asbest

Se hovedartiklen om dette emne: Asbest

Christopher Booker , en af ​​deDaglig post's stjernespaltister tager regelmæssigt modige positioner, der strider mod videnskab, faktum og virkelighed . Disse inkluderer ' skepsis om klimaforandringer, en præference for intelligent design over udvikling , og tro det passive rygning er ikke dårligt for dit helbred. Han skubber endnu længere med sin egen gren af ​​virkeligheden ved at fremsætte gentagne påstande om, at hvid asbest er 'kemisk identisk med talkumpulver 'og truslen fra den er så' forsvindende lille ', at en undersøgelse foretaget af UK's Health and Safety Executive havde konkluderet, at faren var' ubetydelig 'og med' uden tvivl nul 'risiko for lungekræft.

Som sædvanlig medPost, UK's Health and Safety Executive er ikke enig med Booker og har beskrevet sine påstande om asbest som 'væsentlig vildledende'. Det er sandsynligvis tilfældig at Bookers påstande er påfaldende magen til den britiske asbestindustri.

Andre synspunkter

  • Anti- LGBT
  • Anti- menneskerettigheder fordimenneskerettigheder kunbeskytte de åbenlyst skyldige og / eller pædofile ellermørkebrød.
  • Anti- skatter (hovedsageligt for dem, der har råd til at betale dem)
  • Anti-intellektualisme ('hvad ved de?') inklusive akademikere, eksperter (herunder læger) faktisk alle med en '-ologi'. A. N. Wilson sagde berømt, at 'Problemet med et' videnskabeligt 'argument er naturligvis, at det ikke er lavet i den virkelige verden, men i et laboratorium af en fantasifuld akademiker, der udelukkende stoler på empirisk fakta '.
  • Anti- liberal (ikke klar over, at det modsatte af liberalisme - (med et lille 'l') er ikke konservatisme, men totalitarisme /fascisme)
  • Påstand om, at politiske ændringer skyldtes deres kampagner
  • Elsker den britiske hær

Femail

Femail.jpgHvad er denne tynde streg af en linje? Ja, det er Femail-webstedet med lidt nyheder på siden. Ordtællingen af ​​Femail-sidelinjen er i området 4.400 - kun artiklen 260. Bogstaveligt talt er kun 4% af denne side faktisk artikel. Virkelig.
' ... det er overhovedet ikke et konventionelt nyhedswebsted, mere en stor online bin fuld af billeder af reality-stjerner, med lejlighedsvis Stephen Glover-søjlen flettet ind for at lette stemningen. '

- Charlie Brooker

'Femail' (udover at være en frygtelig ordspil) er TheDaily Mailspecifikke ' Kvinder 's sektion,' dedikeret til berømtheder, deres designersko (for selvfølgelig er det alt for dyre tøj en kvinde iført interessant) og andet diverse sladder. Femail dominerer højre margen påPost's hjemmeside - som regel strækker sig flere gange længden af ​​alt andet indhold - hvilket betyder, at selvom du kun holder af politisk eller medicinsk Når du læser online, vil du bestemt ikke være i stand til at undslippe de nyeste meget vigtige overskrifter om Kim Kardashians seneste fotoshoot eller Victoria Beckhams seneste reklamestunt. Dens allestedsnærværende på webstedet skyldes enten papirets dedikation til den feministiske sag , behandler kvinders problemer med lige så stor betydning eller fordi deres sexisme -fulde mandlige læsere kan lide at have en fra håndleddet til en beruset Lindsay Lohan i deres frokostpauser. Femail sektionen er også stedet at se mest seksuelt eksplicit billeder, derPostkan finde, fra de ældre tøj til popstjerner til nøgen fotoshoots eller garderobefejl hos berømtheder. DetPosthar ofte fået en del kritik for dette afsnit og beskyldninger om direkte hykleri , da avisen ofte klager over seksualiserede billeder, der blev sendt på britisk tv inden vandskeletiden, men synes ikke at have noget problem i at udsende disse billeder og mere til verden på et websted, der harlade være medvandskel tid overhovedet.

Bemærkelsesværdigt er tendensen hos Femails kvindelige forfattere til at indtage et kritisk og negativt syn på kvindelige forhold (i retning af 'Ja, jeg er kvinde, men er feminister ikke FORFÆRDELIGE?' Eller 'Som kvinde tror jeg, at mænd SKAL være betalt mere '), hvilket således understøtter papirets overordnede kvindefejltone. Et perfekt eksempel ville være overskriften fra 2018: 'At bh eller ikke bh: Det er spørgsmålet i hjertet af en ny feministisk slagmark ... så hvilket af disse to udseende ville DU bedømme hårdt?' Fordi du skal dømme kvinder hårdt, uanset hvad de gør.

'Skam sidebjælke'

Eksklusiv tilMail Online, denne 'sidebar af skam', der præsenterer kvinders frække bidder, er blevet beskrevet som 'den tabloide presses raucous og skamløse energi'. På trods af denne åbenlyse pandering har det imidlertid vist sig at være urentabelt for virksomheden. Observatører glæder sig over at sammenligne DM-historier om 'perverser', der er dømt for opretning med historier i SoS med 'garderobefejl', hvor kvindelige berømtheder ved et uheld udsætter deres undertøj, som fotograferet af en betalt pap, der ligger på jorden for at få billederne. Hvorvidt Daily Mail, der indeholder Sidebar of Shame, er på nogen måde relateret til Daily Mail, der i 1980'erne kæmpede mod sex i film, på tv, i musik, i kunst eller faktisk andre steder, er uklart.

Og nu vejret

DetPostfår mange af sine vejrhistorier fra to firmaer: ironisk -navnet Exacta Weather og the ledelsen taler -tastiske positive vejrløsninger. Deres prognoser synes at have vidtgående færdigheder fra Ukrainsk brude til stock fotomodeller og sporters af emo hår. Indtil videre ser de ud til ikke at have opnået synlighed inden for meteorologi. SåledesPostser ud til at tage sine vejrnyheder fra kilder, der, skal vi sige, langt fra handlingen.

Link agn

Ikke en eneste gang.

Nogle teorier er kommet frem, atDaglig postskriver bare det skrald, det gør for at provokere massive sværme af links og klik til dens internet side og malkede dermed sine sponsorer og annoncører til masser af kontanter . Som svar på dette blev hjemmesiden IstyOsty dannet med det formål at gemmeDaglig postartikler på en proxyserver, så folk kunne læse dem uden at bidrage tilPost's antal optagelser. Ikke massivt imponeret over sådan en ond Ordning, denPosttruede webstedet med omkring 150.000 £ i retssager og ophør og ophør i august 2011.

Postenredaktør

Avisens tidligere redaktør Paul Dacreopståetmeget sjældent, selv ikke i løbet af sin tid på avisen, der løb fra 1992 til 2018. Han vises næsten aldrig på tv (eller noget andet medium), og når han (sjældent) skriver åbenlyst iPost, han er næppe læsefærdig. For eksempel formår han at konvertere et (måske) gyldigt punkt om pressefrihed til en personlig, risikabel og usammenhængende diatribe mod sine fjender (The Guardian). Hvordan denne hemmeligholdte mand hævder at være en effektiv journalist, er uden for enhver forståelse. Private Eye magazine henviser til Dacre som 'dobbelt cunting Dacre' på grund af hans påståede vane med at skrige sådanne uanstændigheder over personale, der mishager ham. Dacre trådte tilbage som redaktør i 2018, stadig uden den længe håbede ridderdom.

Skrivende personale

'Og jeg ryster i skoene
Når jeg sender nyheden ud, '
Sagde manden fraDaglig post.
-Peadar Mac Ghiolla Chearra

DetDaglig post's forfattere er ofte kendt for at være stædigt vitrioliske, som alle kan vende en flue, der tager en lort på en billedhug, til en national skandale, der truer selve stoffet i samfund sig selv. Når der sker en massesundhedsskrækkelse, kan du næsten garantere, at disse mennesker skriver flere ord om emnet end nogen informeret og kvalificeret videnskab korrespondent.

Bemærkelsesværdige ideologer inkluderer:

  • Peter Hitchens - Hitchens var bestemt i spidsen for at bringe Tony Blair søn Leo i argumenterne om sikkerheden ved MMR-vaccine ; faktisk fortsatte han med barnet og chikanerede Downing Street om det næsten dagligt i løbet af året fupnummer . I de senere år har han lavet et stigende antal anti- sekularisme rants.
  • Melanie Phillips - En blogger opfandt engang sætningen 'Jeg ville ikke ønske det nogen ... undtagen Melanie Phillips.' Hun lavede George Monbiot 's liste over' top 10 afvisere af klimaændringer . ' En regelmæssig panelgæst i BBCs langvarige politiske debatSpørgetid, hvor hun glædeligt trolde publikum med hende heks -lignende synspunkter.
  • Samantha Brick - Banker konstant rundthvor skide hun er. Fik berømmelse for dette i 2012, da en af ​​hendes artikler om hvor svært det var at være sådan en fantastisk eksemplar af visuel menneskelig perfektion fordi andre kvinder hadede hende for det, fejede gennem blogosfæren som en turd fastgjort til et tumbleweed lavet af LOLcats.
  • Amanda Platell - En professionel prædiker og generelt ret forfærdelig person.
  • Richard Littlejohn - Vend tilbage tilPosti 2005 efter en aftale på £ 800.000 om året at skrive forSolen. Har den ære at blive titlen 'The Dupid Person's Jeremy Clarkson 'og forfatter til en bog, der engang blev beskrevet som en' rekrutteringspjece til BNP. ' Parodieret morsomt indSetegneserie som 'Richard Littlecock', og nysgerrig besat af mekanikken ved mandlig homoseksuel sex. Let irriteret, når han starter i dårligt informerede rants kun baseret på hans fordomme og let tilbagevises. Har længe henvist til den unødvendige byrde for erhvervslivet, sundhed og sikkerhed som 'alf' n 'sikkerhed' og den venstreorienterede fidus, menneskerettigheder , som 'yuman-ritualer', der spotter deres forestillede udtale af manuelle arbejdere og andre mindre mennesker. Hans læsere papegøjer disse stavemåder uden at vide, hvorfor de gør det. Littlejohn falder ofte tilbage på parodiering af aktuelle begivenheder i stil med Only Fools and Horses, Dad's Army, The Sweeney eller Minder i rotation efter egnethed, som har tendens til at være smertefuldt sjov. Efter at have boet i det lukkede samfund af Vero Beach, Florida i nogle år (en kendsgerning tilsyneladende ukendt for hans fans), synes hans artikler om, hvad der sker i hans elskede by London, at være mindre baseret på, hvad han hører, mens han nedtoner pints i Dog and Duck og mere på, hvad han læser iDaglig post. Det kan også forklare, hvorfor hans britiske kulturelle referencer ser ud til at dateres senest i 1980'erne.
  • Quentin Letts - Hans kronpræstationer hidtil er for det første påstanden gentaget i hans bog , at Irakere -født reklameleder og kunst kenderen Charles Saatchi har gjort mere skade for Storbritannien end hans landsmand, The folkedrab diktator Saddam Hussein . Hans andet forsøger at få et helt teater lukket ned, fordi han ikke meget kunne lide et skuespil, de satte op. Ridshul .
  • David rejste sig - Elitist med eugeniker tro. Oprindeligt kendt for hyping irakere WMD historier udstedte han senere en delvis 'oops' for at pege historierne. Derefter vendte han sine evner til at fremme global afvisning af global opvarmning og blev fanget citat minedrift forskere og skubbe benægtelse talepunkter adskillige gange.

Pålidelighed som Wikipedia-kilde

Den 8. februar 2017 en månedslang diskussion om engelsk Wikipedia endte i en konsensus at denFrelse!var egnet til brug som toiletpapir ikke en pålidelig kilde . Den afsluttende administrator sagde: 'De generelle temaer for supporten! Stemmer centreret om Daily Mails ry for dårlig faktakontrol, sensationalisme og flad fabrikation. […] Der er flere tusinder af eksisterende citater til Daily Mail. Frivillige opfordres til at gennemgå dem og fjerne / udskifte dem efter behov '. Denne begivenhed blev bredt rapporteret i medierne (som regel med en holdning med næsten undertrykt vold og alternativt uhæmmet sjov neutral journalistisk objektivitet) med en undtagelse, der er vanskelig at forklare. Redaktøren, der indledte diskussionen, blev hurtigt tildelt tre forskellige Barnstars og annoncerede at starte en Wikibreak .

Pålidelighed som en nyhedskilde

...

DetDaglig postfik oprindeligt en 'rød' status af Newsguard, Microsoft 's nye standard browser tilføjelse, der advarer brugerne om pålideligheden af ​​forskellige nyhedskilder. Men efter 'konstruktive' diskussioner med enDaglig postNewsguard blev tvunget til at gå tilbage til deres rating og i stedet anvende en 'grøn' rating tilDaglig post, hvilket indikerer, at det opretholder grundlæggende standarder og integritet i journalistik. Den USA-baserede afsætningsmulighed anerkendte, 'Vi tog fejl', og havde fulgt et populært syn påDaglig postsnarere end faktisk at undersøge det.

Det bedste af detDagligt mislykket

Et spoofDaglig postForside.Den rigtige ting, 15. januar 1934

Her er et udvalg af nogle af de bedste - af de forkerte grunde - artikler udgivet afDaglig post:

  • 'Borgerkrigsplan af socialisters mestre: Moskva ordrer til vores røde' (kendt som Zinoviev brev ) - papiret hævder det de forbandede kommioner infiltrerede det Arbejderpartiet i 1924. Labor tabte dette valg til Tories .
  • 'Hurra for sorte skjorter!' var detMailforsideoverskrift den 8. juli 1934. På trods afPost's bestræbelser opnåede den britiske fascistiske union aldrig en bred popularitet.
  • I 1956 beskrev det Rock og rul som 'beklagelig' og 'stamme' og tilføjede, at 'det helt sikkert stammer fra junglen. Vi spekulerer undertiden på, om dette er Sort er hævn '.
  • 'Ja, forskere gør meget godt. Men et land, der drives af disse arrogante guder med sikkerhed, ville virkelig være helvede på jorden '-' Problemet med et 'videnskabeligt' argument er naturligvis, at den er udelukkende afhængig af empiriske fakta , 'der siger nok.
  • 'Amanda Knox fundet skyldig' - så denPostbesluttede at frigiveforkertforudskrevet historie om anklaget fra den anklagede morder Amanda Knox. Højdepunkter inkluderer reaktioner fra anklagere, der sagde, at de var meget glade, en beskrivelse af, hvordan hun kollapsede i en stol, der hulkede og ville blive placeret på selvmord holde øje. (Knox blev faktisk erklæret 'ikke-skyldig' ved den egentlige appel, hvis du gik glip af punchline.) ThePostvar ikke det eneste papir, der gjorde dette.Solenhavde også kort begge versioner af begivenheder på sin hjemmeside og beggeGrauniadenog Sky News sprang også pistolen med den forkerte dom, men begyndte ikke at lave ting for at udfylde ordtællingen. Sagen er, at det faktum, at en falsk historie indeholdt så mange detaljer straks sætter spørgsmålstegn ved sandheden af ​​detaljerne indeholdt i den rigtige version, da begge var åbenlyst skrevetFørdet faktum med plausible og bredt anvendelige detaljer på plads.
  • 'En mærkelig, ensom og bekymrende død ...' - den kontroversielle artikel af Jan Moir om Stephen Gatelys død, kendt for at være ret chokerende homofob og springer til konklusioner som om Moir pludselig var blevet en ekspertekspert. Artiklen havde oprindeligt titlen 'Hvorfor der ikke var noget' naturligt 'om Stephen Gatelys død.'
  • 'Spar os' People's Prostitute 'rutinen' - Richard Littlejohn bruger sin konsekvent usmagelige kolonne for at minde sine læsere om, at fem kvinder, der blev myrdet af en seriemorder, var prostituerede og dermed fortjente det praktisk.
  • Mærkeligt fraværende fraDaglig post's arkiver beskrev spaltist Lynda Lee-Potter i 1997 Mo Mowlam, Labour-MP og udenrigsminister for Nordirland , som en 'kun let udbredt Geordie-trucker' på grund af hendes hår, der lignede en paryk, og hendes nylige vægtøgning. Avisen blev tvunget til at undskylde, efter at det viste sig, at Mowlam havde mistet sit hår på grund af kræft, og at hendes vægtøgning skyldtes medicin.
  • 'Sex & The Country' (siden slettet fraPost's hjemmeside) sporer seksuelle narrestreger fra fire kvinder, der flyttede fra byen til landet. Imidlertid skrev en af ​​deltagerne for nylig et omfattende blogindlæg, der afviste stykket og hævdede direkte løgne, fejlagtig citering og sensationalisme.
  • 'Lærere efterlader dreng, 5, strandet i træet på grund af sundhed og sikkerhed (rapporter derefter forbipasserende, der hjalp ham ned til politiet)' - en interessant historie, der involverer lærere, der på grund af ' sundhed og sikkerhed 'regler, reddede ikke et barn fra et træ. Skam det er totalt lort.
  • ''EastEndersgnister opstyr med homoseksuelle soveværelse scene før vandskel '- åh nej, du vil fange de homoseksuelle ved at se Evul Librul BBC !!! 11 Selvfølgelig kom det' oprør 'nævnt i overskriften udelukkende fraDaglig postsig selv.
  • I september 2013 (og udtværet over flere artikler og meningssøjler, end det er værd at nævne), blevPostangreb Labour Party leder Ed Miliband for at have en far - den Marxistisk akademiker Ralph Miliband - der 'hadede Storbritannien'. Dette var ironisk på mange måder:
  1. Et nøgle stykke 'bevis' for dette var den 17-årige Ralphs dagbog, der kaldte engelsk 'måske den mest nationalist mennesker i verden, 'hvilket naturligvis er noget, du kunnekonkludere letefter at have set påPost;
  2. Miliband var en trofast anti- Stalinist , så hans politiske synspunkter ser mere ud Orwell 's end' den store Satan ', somPostforelagde; og
  3. Mest svimlende er en kendsgerning, atPostville skubbe en sådan udtværingskampagne i lyset af deresegen historiei hygge op til Adolf 'den store' Hitler og National Front . På den anden side flygtede Ralph Miliband til Storbritannien i 1940 for at undgå det anti semitisk forfølgelse, ansat i Royal Navy og tjente i D-Day landinger . Dette førte til en særlig offentlig savaging af Mehdi Hasan på BBC'sSpørgetidprogram, a pantage hvilket igen tilskyndedeDaglig postat svare med en udtværingskampagne mod Hasan, der gjorde alt andet end at sige ' det næsehåndklædehoved skulle gå tilbage, hvor han kom fra . ' DetDaglig postfordoblet sig efter valget for at hævde, at 'en kilde inden for Labour-partiet' havde afsløret, at hvis Ed Miliband vandt, havde han til hensigt at få en 100 fod høj buste udskåret i de hvide klipper i Dover. Dette blev senere ændret til klipperne i Cheddar Gorge, men interessant nok kørte ikke en anden medie denne utrolige historie om stalinistisk hubris. Læserne blev ikke afskrækket af usandsynligheden for denne uhyggelige løgn, en kommentar, at det ikke overraskede ham, og at 'Du kunne ikke gøre det op'.
  • I 2014 blevPosthenvist til gerningsmændene fra Nordirland 's Bloody Sunday massakre som' vores modige paras 'og krævede, at de ikke blev retsforfulgt for forbrydelsen.
  • En af deres mest alvorlige anvendelser af falske billeder var at støtte en næsten helt falsk historie om en 'hvid kristen' pige i London 'tvunget til at bo hos en muslimsk plejefamilie'. For at øge forargelsen yderligere udskrev Mail et foto, der var beregnet til deres læsere at tro, at var pigen og hendes muslimske plejepleje. I stedet var det et stockfoto af en lykkelig muslimsk familie, der vandrede i en Dubai park, forsigtigt beskåret for at fjerne åbenbart ikke-London bygninger, og med en fuldt slør groft tilføjet for forbedret 'uhyggelig' effekt.

Ødelagt urmoment

Se hovedartiklen om dette emne: Stop med uret

På trods af sin andel af dumme nyheder,Daglig posthar også sine øjeblikke med skinnende journalistik. Avisen offentliggjorde et udsagn om, hvordan den britiske milliardærfinansier Nat Rothschild behandlede den britiske arbejdsminister og EU-kommissær Lord Mandelson med en privat jet og luksusrestaurant for at møde hans Russisk ven Oleg Deripaska. Ikke tilfældigt ejede Oleg Deripaska et aluminiumsanlæg, der eksporterede metallet til Europa. Nat Rothschild var den tynde milliardær, han er, og sagsøgte papiret for injurier, men en højesterets dommer tog side med papiret og kastede retssagen ud.

Barney Calman sundhedsredaktør forDaglig posthar skrevet nogle rationelle artikler. I 2019 kritiserede han statinfornægtelsen af Malcolm Kendrick , Zoë Harcombe og Aseem malhotra som farlig misinformation.